Verv en venn

Jo flere medlemmer vi er, jo sterkere står vi i kampen for å ta vare på naturen og stoppe klimaendringene. Verv noen du kjenner til å bli medlem i Naturvernforbundet.

Den du verver melder seg inn selv via våre nettsider naturvernforbundet.no/medlem eller ved å sende sms NATUR til 2377.   Send oss deretter en epost til medlem@naturvernforbundet.no med navn og adresse på den du har vervet, samt ditt eget navn, så oppdaterer vi det i medlemsregisteret.

Registrer vervepremieønske

Vervepremie sendes først når medlemskap er betalt, og man får én verving per husstand/betalende medlemskap. Du kan melde inn flere ønsker ved å sende inn skjemaet flere ganger.

Oversikt over vervepremier

ImageSoppkniv (verv 1)

Foldekniv med børste. Håndtak i tre og knivblad i rustfritt stål, med kanvasveske som kan festes i beltet. 140 mm.

Image Sykkelreparasjonssett (verv 1)

Lite sykkelreparasjonsett med lappesaker og nødvendig verktøy. Praktisk og lett å ha med på tur eller ved vårstell av sykkel.

ImageFlerbrukskopp med lokk (verv 1)

Produsert i 100 % biologisk nedbrytbart materiale (PLA) BPA-fri. Volum 350 ml. Leveres med Naturvernforbundet sin logo trykket på koppen. Koppen kan vaskes i oppvaskmaskin.

ImageNaturen svikter aldri (verv 3)

Sammen med Dinamo forlag har Naturvernforbundet laget en annerledes jubileumsbok til forbundets 100-årsjubileum. Vi har gått til noen av Norges mest anerkjente forfattere og skribenter for å vise hvordan de bruker naturen som motiv, bakgrunnsteppe og inspirasjonskilde. Boken er illustrert med bilder fra noen av Norges mest kjente naturfotografer.

ImageFolkets klimadugnad (verv 3)

I samarbeid med Dinamo forlag har Naturvernforbundet bidratt med historier og faglige innspill til boken Folkets klimadugnadBoken er en del av Naturvernforbundets hovedsatsing for et grønt skifte. For å lese mer kan du gå inn på Naturvernforbundet sine nettsider om  "Mitt grønne skifte".

ImageTurvaffeljern (verv 3)

Vaffeljern til turbruk i lett aluminium. Ved bruk over bålglør pass på at du ikke svir håndtakene. Du kan også andre varmekilder som gassboks, multifuelbrenner, parafin/primus eller spritbrenner.

Vekt: 597 g. Vaffelstr. 13 x 11,5 cm Tot.lengde m/håndtak 31,5 cm

ImageEva Solo meisebolle (verv 3)

Sett med to holdere for meiseboller. Enkel å henge opp i hagen eller på altanen og forhindrer at større fugler flyr av sted med meisebollene. Beholderne måler 8 cm i diameter og tåler oppvaskmaskin.

ImageSykkellykt, oppladbar foran (verv 3)

Praktisk oppladbar(med USB) sykkellykt med universalfeste til foran på sykkelen med klips. Batteritid: Høy: 3.2t, Lav: 7t, Strobe: 21t. Synes fra 300 m

Sykkellykter - pakke med front og bak lykt (verv 4)

Frontlykt: Batteritid: Høy: 26t, Lav: 50t, Strobe: 122t, bruker 3xAA batteri. Universalfeste til sykkel. Hvit lys. Synes fra 300 m.

Lett kikkert (verv 5)

En robust, kompakt og hendig kikkert fra Amerikanske Carson. Som enkelt får plass i en lomme eller veske. Justerbare okular.