Verv en venn

Jo flere medlemmer vi er, jo sterkere står vi i kampen for å ta vare på naturen og stoppe klimaendringene. Verv noen du kjenner til å bli medlem i Naturvernforbundet.

Den du verver melder seg inn via innmeldingsskjemaet vårt, og noterer deg som verver. Da blir automatisk vervingen registrert på deg.

Registrer vervepremieønske

Vervepremie sendes først når medlemskap er betalt, og man får en verving per husstand/betalende medlemskap. Du kan melde inn flere ønsker ved å sende inn skjemaet flere ganger.

Oversikt over vervepremier

ImageSoppkniv (verv 1)

Foldekniv med børste. Håndtak i tre og knivblad i rustfritt stål, med kanvasveske som kan festes i beltet. 140 mm.

Image Sykkelreparasjonssett (verv 1)

Lite sykkelreparasjonsett med lappesaker og nødvendig verktøy. Praktisk og lett å ha med på tur eller ved vårstell av sykkel.

ImageFlerbrukskopp med lokk (verv 1)

Produsert i 100 % biologisk nedbrytbart materiale (PLA) BPA-fri. Volum 350 ml. Leveres med Naturvernforbundet sin logo trykket på koppen. Koppen kan vaskes i oppvaskmaskin.

ImageNaturen svikter aldri (verv 3)

Sammen med Dinamo forlag har Naturvernforbundet laget en annerledes jubileumsbok til forbundets 100-årsjubileum. Vi har gått til noen av Norges mest anerkjente forfattere og skribenter for å vise hvordan de bruker naturen som motiv, bakgrunnsteppe og inspirasjonskilde. Boken er illustrert med bilder fra noen av Norges mest kjente naturfotografer.

ImageFolkets klimadugnad (verv 3)

I samarbeid med Dinamo forlag har Naturvernforbundet bidratt med historier og faglige innspill til boken Folkets klimadugnadBoken er en del av Naturvernforbundets hovedsatsing for et grønt skifte. For å lese mer kan du gå inn på Naturvernforbundet sine nettsider om  "Mitt grønne skifte".

ImageTurvaffeljern (verv 3)

Vaffeljern til turbruk i lett aluminium. Ved bruk over bålglør pass på at du ikke svir håndtakene. Du kan også andre varmekilder som gassboks, multifuelbrenner, parafin/primus eller spritbrenner.

Vekt: 597 g. Vaffelstr. 13 x 11,5 cm Tot.lengde m/håndtak 31,5 cm

ImageEva Solo meisebolle (verv 3)

Sett med to holdere for meiseboller. Enkel å henge opp i hagen eller på altanen og forhindrer at større fugler flyr av sted med meisebollene. Beholderne måler 8 cm i diameter og tåler oppvaskmaskin.

ImageSykkellykt, oppladbar foran (verv 3)

Praktisk oppladbar(med USB) sykkellykt med universalfeste til foran på sykkelen med klips. Batteritid: Høy: 3.2t, Lav: 7t, Strobe: 21t. Synes fra 300 m

Sykkellykter - pakke med front og bak lykt (verv 4)

Frontlykt: Batteritid: Høy: 26t, Lav: 50t, Strobe: 122t, bruker 3xAA batteri. Universalfeste til sykkel. Hvit lys. Synes fra 300 m.

Lett kikkert (verv 5)

En robust, kompakt og hendig kikkert fra Amerikanske Carson. Som enkelt får plass i en lomme eller veske. Justerbare okular.