• Vest-Agder

Vannscootere - hvor er verdikonservative høyrepolitikere ?

30.04.2017

I hele Naturvernforbundets 103 årige historie har det å beskytte natur vært organisasjonens viktige oppgave. Ofte sammen med andre organisasjoner og folkelig engasjement har vi landet over engasjert seg for å beskytte naturverdier av mange slag. I dette arbeidet har vi møtt og hatt felles interesse med verdikonservative mennesker.

Årsmøte

14.03.2017

Fylkesårsmøte, mandag 27.03. fra kl 1900 på Grønt Senter, Odderøya, Kristiansand. Vanlige årsmøtesaker. Saker til årsmøte til: pederjop@online.no innen 24.03. Enkel bevertning, velkommen !

KlimaNNV

Klimasøksmål Arktis

13.03.2017

Forsvar for klimaet eller angrep på demokratiske prosesser? Åpent møte med jurist og initiativtaker til klimasøksmålet - Mari Seilskjær på Grønt Senter, Odderøya, Kristiansand, mandag 27. mars, kl 1800.

39_ill_fvn

Innstill arbeidet med ny E39

13.03.2017

Dette synspunktet sto på trykk i Fædrelandsvennen 4. mars 2017. Her hargumenter fagrådgiver Holger Schlaupitz i Naturvernforbundet og Naturvernforbundt i Vest-Agder at arbeidet med E39 må stoppes.