Ber NVE oppretthalda avslag på Remmafjellet

Naturvernforbundet ber NVE om å oppretthalda avslaget på utsetting av frist for igangsetting av Remmafjellet vindkraftanlegg og endre konsesjonsvilkåra slik at konsesjonen fell bort om fristen ikkje blir overholdt.

Vindrein

Vindkraft eller reindrift

Vindkraftselskapet Fred Olsen Renewables AS har oppsøkt grunneigarar i Ilfjellet, Ramsfjellet og Grefstadfjellet for å få avtalar om vindkraftutbygging. I tillegg til at dette er øydelegging av naturområde, til skade for naturmangfald, friluftsliv og lokal identitet, er det også i vinterbeiteområdet for Trollheimensamane.

Noregs største kraftverk

Energisparing/ Energieffektivisering i staden for nye kraftverk

Det er fullt mogleg å elektrifisere Noreg utan å byggje nye kraftverk. I dette videoforedraget blir det vist korleis satsing på energieffektivisering/ sparing kan skaffe oss nok fornybar energi til det som Statnett kallar "omfattende elektrifisering " av Noreg. I tillegg blir det mykje energi tilgjengeleg for ny industri, nedlegging av gamle vindkraftverk og eksport, om ein skulle ønskje det.