14.feb 2024

Når: 14.feb, kl. 18:00 – 20:00
Hvor: Strand Kafe

Åpent medlemsmøte om Arendalskysten

Kjære medlemmer i Naturvernforbundet, vi ønsker å invitere til et åpent medlemsmøte, med mål om å styrke lokallaget vårt i Arendal.

Møtet finner sted onsdag den 14. februar,

kl 18-20 på Strand Kafe i Arendal.

Det blir servering! Både kaffe og noe godt å bite i.

Alf Ring Kleiven, forsker ved Havforskningsinstituttet i Flødevigen, kommer for å snakke om Raet nasjonalpark. Fylkesleder i Agder Naturvernforbund, Peder Johan Pedersen, vil komme og dele noen ord om Sørlandskysten og hvilke utfordringer vi står overfor, og ikke minst snakke litt om organisasjonen. Møtet ledes av leder for Arendal lokallag, Martin Skjulestad.

Tusen takk til alle dere som verdigrunnlaget vårt og vil være med oss i Naturvernforbundet, enten som aktivt eller passivt medlem. Dere gir oss styrke til å arbeide for å ta vare på livsgrunnlaget vårt. Naturens rettssikkerhet er heller dårlig ivaretatt i landet vårt og manglende forståelse for naturens egenverdi er utbredt, ikke minst blant lokalpolitikerne – noe dere sikkert også opplever.
Naturvernforbundet er for tiden i sterk vekst, og den siste tiden har vi fått svært god drahjelp av NRK, både med serien Oppsynsmannen og artikkelen Norge i Rødt, hvitt og grått. Men særlig trenger vi flere aktive medlemmer, og det er stor mulighet til selv å påvirke hvor innsatsen skal legges.

Følg oss gjerne på vår facebookgruppe
Naturvernforbundet Arendal
Henvendelser kan rettes til leder Martin Skjulestad: arendal@naturvernforbundet.no,
eller til fylkessekretær Marie K. Nilsen: agder@naturvernforbundet.no