Kun få stoler igjen!

Vil du ha navnet ditt på en av våre stoler? Da må du skynde deg!

Vil du støtte vårt arbeid for rogalandsnaturen – og samtidig få navnet ditt på en stol i vårt nye natursenter? Det har du muligheten til nå, men det er kun 10 ledige stoler igjen!

70 personer har gjort det allerede: betalt 1500 kroner for å få navnet sitt på en stol. Dermed har de blitt med på speliselaget i byggingenav vårt nye natursenter – og samtidig fått den ære av å få en stol oppkalt etter seg.

Vi har valgt solide, norske stoler: City-stolen designet av Øyvind Iversen i 1955.

Nå har vi kjøpt inn 20 nye stoler, for å få plass til alle som vil delta på våre mest populære arrangement. Dermed har vi 80 stoler totalt – og 10 uten navn.

Vil du bli med på spleiselaget og gi en stol i gave til Mostun natursenter? Da setter du inn 1500,- kroner på Naturvernforbundet i Rogaland sin gavekonto 3201 41 63327 og merker innbetalingen med navnet du ønsker på stolen din. Kampanjen stanser straks den siste stolen er solgt!

Takk for din støtte til Naturvernforbundet og Mostun natursenter!