Nå er høstprogrammet klart

Høsten handler om trær. kråker, insekter – og om ny teknologi. I hvert fall er det temaene som Naturvernforbundet i Rogaland tar opp på sine torsdagsarrangementer høsten 2018.

Du kan lese hele programmet (pdf) her.

Onsdag 29. august 19–21, Mostun natursenter: Hvordan ser hjemmet ditt ut i 2025? v/representanter fra Otovo, Møller bil og Futurehome. Facebook.

Onsdag 12. september 19–21, Scandic Maritim, Haugesund: Helaften om trær v/Arnodd Håpnes, forfatter og fagsjef i Naturvernforbundet, Lisbeth Dreyer, forfatter og fotograf og Tore Næss, arborist og landskapsarkitekt fra bymiljøetaten i Oslo. Facebook-arrangement.

Torsdag 13. september 18.30–20.30, Mostun natursenter: Helaften om trær v/Arnodd Håpnes, forfatter og fagsjef i Naturvernforbundet, Lisbeth Dreyer, forfatter og fotograf og Tore Næss, arborist og landskapsarkitekt fra bymiljøetaten i Oslo. Facebook-arrangement.

Torsdag 25. oktober 19–20, Mostun natursenter: Kråkenes verden v/Øyvind Gjerde, feltornitolog og formidler

Torsdag 29. november 19–20, Mostun natursenter: Insektenes planet v/Anne Sverdrup-Thygeson, NMBU, forfatter og professor.

Kafé og butikk åpent fra 17.00.