Kjøp julegavene på Mostun

Visste du at Mostun natursenter har flotte og unike julegaver for store og små? Ta turen innom på søndag og gjør en god julegavehandel!

Mostun natursenter fører de mest populære gavartiklene som du ellers bare kan bestille  fra Naturvernforbundets nettbutikk. Ved å kjøpe varene på Mostun slipper du dyr porto. Hva vi har av vareutvalg kan du se av prislista vår.

I tillegg til Nettbutikkens varer har vi også flere lokale naturbøker, blant annet Roy Mangersnes sin fotobok om Mosvatnet og Stokkavatnet. Våre flatpakkede fuglekasser for meis og stær bør også nevnes. Disse ble tidligere solgt gjennom Nettbutikken, men nå er de bare å få kjøpt på Mostun. Kassene er laget av attføringsbedriften UNINOR i Sokndal og er av topp kvalitet i motsetning til de billige og dårlige kassene som tilbys i varehusene.

Våre fuglekasser spikrer du sammen sjøl, og alt nødvendig tilbehør følger med i pakkene. Det eneste du trenger er hammer. En kjekk aktivitet for store og små!

Mostun  natursenter har åpningstid fra kl. 12 til 15 hver søndag til og med søndag 22.desember. Vi kan tilby turfolket økologiske vafler, økologisk kaffe, Hervik-saft, hjemmelagede havrekjeks og glutenfrie småkaker til rimelige priser.

Husk å ta med kontanter, vi har ikke betalingsterminal. Velkommen innom Mostun på søndag!

Populære bordbrikker til bare kr 50 per stk. Løp til Mostun og kjøp!