Fotokurs: Lær å ta naturbilder som proffene

Roy Mangersnes er en av landets beste naturfotografer. Nå kan du bli med på fotokurs med den prisbelønte fotografen.

Mangersnes

Kurset holdes på Mostun natursenter ved Mosvatnet onsdag 2. september. Kurset starter klokken 17.30.

Meld deg på her!

Fra 17.30 til 19.30 blir det kurs og inspirasjon inne, så blir det én time med praksis ute. Da vil du få veiledning og teste ut det du har lært. Stavanger Foto vil også være tilstede med topp utstyr som du kan få teste, men ta også med ditt eget.

Kurset vil forsøke å inspirere slik at du kan utvikle deg som fotograf, med spesielt fokus på fugler og dyr. Det er en fordel med grunnleggende kunnskap om kamera og eget fotoutstyr, men det vil også bli åpning for å komme med spørsmål og å få råd til det du lurer på.

Kurset holdes av Roy Mangersnes. Han er en av Norges beste naturfotografer og har vunnet en rekke priser for sine fantastiske bilder. Mangersnes har også brukt mye tid ved Mosvatnet, og han har gitt ut både bok og film om det fantastiske mangfoldet av dyr, fugler og planter som finnes her.

Pris: 400 kr. for medlemmer i Naturvernforbundet. 500 kr. om du ikke er medlem.

NB! Det er kun 30 plasser på kurset, så det gjelder å være raskt ute!

Kurset arrangeres av Naturvernforbundet i Rogaland og Jæren våtmarkssenter.

Meld deg på her!