Mat i magen – kunnskap i skallen!

Det kan du få om du stiller i Kongsgård skolegård lørdag formiddagen. Da er det storstilt markering av Verdens miljøverndag. Kommunen og samarbeidspartnere byr på gratis økologisk frokost, Naturvernforbundet med venner fyller på med naturkunnskap!

Naturvernforbundet rigger telt med utstilling der årets tema er kulturlandskapet med særlig vekt på våre truete kystlyngheier. Ta vår store naturkviss og få en hyggelig liten gave. Vi er klare fra kl.11 og holder på til kl. 14. På standen treffer du også Norsk Ornitologisk Forening, Skogselskapet og FN-sambandet.

I anledning Verdens miljøverndag tilbyr vi medlemskap ut året for bare 100-lappen (50,- for studenter og pensjonister). Ta med cash og bli medlem på stedet! Da støtter du verdens viktigste sak –  i Rogaland.