Meld deg på nå!

Hva kan Preikestolen nasjonalpark bety for næringslivet? Det er spørsmålet som blir satt under debatt på Rosenkildehuset tirsdag 14.september fra kl. 18.00 til 21.00. For anledningen er det hentet inn innledere fra Trondheim, Lillehammer og Lom som hver på sin måte har kunnskap og erfaring om nasjonalparker. Du bør ikke gå glipp av debatten. Gå inn på www.stavanger-chamber.no og meld deg på nå!

Møtet arrangeres i samarbeid mellom Naturvernforbundet i Rogaland, Næringsforeningen i Stavanger-regionen, Region Stavanger og FNF Rogaland. Hovedinnledere er Olav Nord-Varhaug fra Direktoratet for naturforvaltning, reiselivsforsker Thor Flognfeldt fra Høgskolen i Lillehammer og ordfører Simen Bjørgen fra Lom som har tre nasjonalparker i kommunen.

Det blir også korte innledninger fra ordførerne i Hjelmeland, Strand og Forsand. Paneldebatten etterpå ledes av  Harald Minge, strategi- og kommunikasjonsdirektør i Næringsforeningen.

Påmeldingsfrist er mandag 13.09 kl. 12.