Salg

På denne siden finner du Naturvernforbundets utvalg av vervepremier. For å motta vervepremie må du tjene tilstrekkelig antall vervepoeng. Finn rutiner for opptjening av vervepoeng og tips til verving på våre vervesider.

Opptjente poeng kan når som helst benyttes til å skaffe vervepremie, bruk eget skjema. Mer informasjon om hvordan du bestiller vervepremier finnes her.

De fleste vervepremier kan også kjøpes, se våre salgssider.

Ved utsendelse kommer porto i tillegg. Varer kan også skaffes ved henvendelse i våre kontorer i Grensen 9B i Oslo.Disse premiene krever kun verving av ett medlem. Bestill gjerne vervepremie når du registrerer nytt medlem, på internett, kupong, eller evt. i e-post.Ideell hoftesekk for små turer, enten på ski eller til fots. Sitter godt på hoften og kan romme niste, håndbok eller kamera, med egne lommer til penger og nøkler. Egen stropp til å feste klær eller sitteunderlag i. Leveres med drikkeflaske.

Verv 1 hovedmedlem (2 poeng) og få hoftesekken gratis. Bestill vervepremie

Pris: kr 300,-
Medlemspris: kr 250,-
Bestill salgsvarer
Sitteunderlag i ull fra Røros-Tweed i eget design for Norges Naturvernforbund. En flott gave til seg selv og andre, til glede og nytte. 45 x 45 cm.

Verv 1 hovedmedlem (2 poeng) og få sitteunderlaget gratis. Bestill vervepremie

Pris: kr 180,-
Medlemspris: kr 150,-
Bestill salgsvarer

Ståltermos som rommer 1 liter. Stram og flott termos, med Norges Naturvernforbunds logo.

Verv 1
Verv 1 hovedmedlem (2 poeng) og få termosen gratis. Bestill vervepremie.

Pris: kr 200,-
Medlemspris: kr 160,-
Bestill salgsvarer
Romslig og solid skipose med plass til to par ski og staver. Beskytter skiene under transport og lagring.

Verv 1
Verv 1 hovedmedlem (2 poeng) og få skibagen gratis. Bestill vervepremie.

Pris: kr 450,-
Kampanjepris for medlemmer: kun kr 200,-
Bestill salgsvarerDobbel CD med 197 nordiske fuglearter. Teksthefte følger med, som gjør det lett å finne fram til en bestemt fuglelåt, alfabetisk eller etter familie.

Verv 1
Verv 1 hovedmedlem (2 poeng) og få CD-en gratis. Bestill vervepremie.

Pris: kr 295,-
Medlemspris: kr 220,-
Bestill salgsvarerSolid, håndsnekret og miljøriktig fuglemater. Rommer over 4 liter frø. Holder småfuglene med mat også om du reiser bort noen dager.

Verv 1
Verv 1 hovedmedlem (2 poeng) og få fuglemateren gratis. Bestill vervepremie.

Pris: kr 260,-
Medlemspris: kr 200,-
Bestill salgsvarer
OBS! Spar penger! Bestill to eller tre stykker til samme porto som for én!Fås i størrelsene 28 mm (blå- og svartmeis og andre småfugler) og 32 mm (fluesnapper, kjøttmeis m.m.).
[Les mer hos miljolare.no]

Verv 1
Verv 1 hovedmedlem (2 poeng) og få fuglekassa gratis. Bestill vervepremie.

Pris: kr 200,-
Medlemspris: kr 150,-
Bestill salgsvarer
Fuglemateren kan enkelt monteres på en stor plastflaske som fylles med frø. Fuglemateren sørger for at det automatisk fylles frø ned i mateåpningen etter hvert som fuglene spiser. Den vil være til glede for deg selv og våre vinterfugler i hele fôringssesongen.

Verv 1
Verv 1 hovedmedlem (2 poeng) og få fuglemateren gratis. Bestill vervepremie.

Pris: kr 100,-
Medlemspris: kr 85,-
Bestill salgsvarerGrillgaffel til turbruk. Utmerket på turplasser hvor trær og natur belastes av mange gjester. Utført i rustfritt stål, med trehåndtak. Utstyrt med kanvasveske.

Verv 1
Verv 1 hovedmedlem (2 poeng) og få teleskopgaffelen gratis. Bestill vervepremie.Foldekniv med børste til soppturen. Håndtak i tre og knivblad i rustfritt stål med kanvasveske.

Verv 1
Verv 1 hovedmedlem (2 poeng) og få soppkniven gratis. Bestill vervepremie.En lett fleecejakke som isolerer og samtidig gir god fukttransport. Fra sportsutstyr-leverandøren Stormberg.

Verv 1
Verv 1 hovedmedlem (2 poeng) og få jakka gratis. Bestill vervepremie.

En myk, lett genser med gode fukttransporterende egenskaper. Genseren brukes inn mot kroppen og er starten på en god bekledning. For aktiv bruk.

Verv 1
Verv 1 hovedmedlem (2 poeng) og få genseren gratis. Bestill vervepremie.

Galerie Stage skifter uttrykk alt etter hva du legger i. Friske blomster, steiner eller kastanjer i vann. Slipp fantasien løs

Verv 1
Verv 1 hovedmedlem (2 poeng) og få to lykter gratis. Bestill vervepremie.Håndklehenger til kjøkken og bad. Laget av den miljøinteresserte designeren Brit Olden.

Verv 1
Verv 1 hovedmedlem (2 poeng) og få 2 håndklehengere gratis. Bestill vervepremie.

‘Hugger’ fra Bergans rommer ca. 30 liter og egner seg til både hverdagsbruk og dagsturer. Den har enkelt, lettbetjent bæresystem med skulderreimer og hoftebelte.

Verv 2
Verv 2 hovedmedlemmer (4 poeng) og få sekken gratis. Bestill vervepremie.

Pris: kr 450,-
Medlemspris: kr 375,-
Bestill salgsvarerNying, Helle-kniv med Norges Naturvernforbunds logo. Det følger med slire, tørkle og en eske til kniven.

Verv 2
Verv 2 hovedmedlemmer (4 poeng) og få kniven gratis. Bestill vervepremie.

Pris: kr 350,-
Medlemspris: kr 300,-
Bestill salgsvarer
 Brille til sykkel-, båt- og skitur. God passform, med et elastisk bånd som holder brillen på plass. Passer for mann og kvinne.

Verv 2
Verv 2 hovedmedlemmer (4 poeng) og få brillen gratis. Bestill vervepremie.Behagelig og myk fleecejakke i oliven. Med vindstopp fôr som beskytter mot vind. En god fleecejakke til variert bruk. Fra Stormberg.

Verv 2
Verv 2 hovedmedlemmer (4 poeng) og få jakka gratis. Bestill vervepremie.Vind- og vannavstøtende jakke i mikrofiber. Olivenfarget, med vindstopp-hette og solide lommer. Fra Stormberg.

Verv 2
Verv 2 hovedmedlemmer (4 poeng) og få jakka gratis. Bestill vervepremie.