Småfugler og ved på Mostun

Søndag 27.januar handler det om fugler og ved på Mostun natursenter. Helga 26. og 27.januar skal nemlig alle småfugler innskrives i manntall. Hvordan og hvorfor kan feltornitolog Elisabeth Årsnes fortelle alt om dersom du kommer til Mostun. Samtidig kan Naturvernforbundet tilby fire sekker gratis håndkløyd ved til alle som vil gjøre det eneste riktige i disse ulvetider.

Og det eneste riktige? Bli medlem Naturvernforbundet! Gudene skal vite at det trengs folkelig mobilisering om ikke de siste rester av urørt Rogalandsnatur skal ende opp i vannkraftutbygginger og vindmølleindustri.

Til de som ikke har annet ærend enn å ta seg en kopp kaffe og nysteikt økologisk vaffel: Dere er hjertelig velkomne!

Mostun natursenter åpner dørene kl. 12 og avrunder kl. 15.

Vil du lese mer om årets hagefugltelling? Klikk den inn på www.fuglevennen.no