Søk Stavangers grønneste jobb!

Naturvernforbundet utlyser en nyopprettet stilling som formidler og prosjektleder ved Jæren våtmarksenter med hovedbase Mostun. Søknadsfristen er 17.mai.

Erik Thoring

Er du interessert i natur og formidling av naturkunnskap?

Har du en gründer i magen?

Har du lyst på en meningsfull jobb i en miljøvernorganisasjon?

Da skal du vurdere å søke stillingen som formidler og prosjekterleder som Naturvernforbundet i Rogaland utlyser i disse dager. Stillingen er knyttet til Jæren våmarkssenter med Mostun natursenter i Stavanger  som hovedbase og arbeidssted. Jæren våtmarksenter ble opprettet i desember i fjor og har fått en fem års autorisasjon av Direktoratet for naturforvaltning.

Mostun natursenter ligger rett utenfor Stavangers sentrum ved byens  mest brukte naturområde, Mosvatnet. I bygget fra 1867 er det  et kombinert utstilling- og undervisingsrom, møtelokaler og kontorer. Naturvernforbundet driver natursenteret i nært samarbeid med Stavanger kommune og lokallagene  til Norsk ornitologisk forening og Norsk botanisk forening. Her det samlet mye god faglig kompetanse og en stor og engasjert stab av frivillige.

Du får et godt inntrykk av hva vi driver med og hvordan ved på ta en nærmere kikk på senterets hjemmeside www.mostun.no . Mer detaljer om stillingen finner du i vedlegget.Du kan også kontakte daglig leder , Erik Thoring, på tlf 51 52 88 11 eller 416 83 238  Husk at siste søknadsfrist er 17.mai.

Ser vi søknaden din?