Uten forbindelse

Tele- og internettleverandørene våre har ikke levert varene. Det har hatt som konsekvens at verken det gamle eller det nye telefonnummeret vårt har virket på i nesten to måneder. Nå håper vi at telefonkrøllet snart blir historie.

Det er ingen spøk å flytte Naturvernforbundets kontor fra Sandvigå til Mostun. Fylkeslaget har et volumiøst saksarkiv og en stor produksjon av brosjyrer, tidsskrift og annet materiell. Samtidig med flyttingen har vi jobbet febrilsk med å sette Mostun i noenlunde stand. Bygget var sterkt preget av feil og mangler og dårlig vedlikehold. Vi har satt i stand det mest presserende og kan forhåpentlig ta bygget i bruk som fullverdig kontor i løpet av kort tid.

I den over to måneder lange perioden der vi har flyttet 3-4 tonn utstyr og materiell fra Sandvigå til Mostun, har vi også forsøkt å få telefonen vår med på flyttelasset. Men det er ikke så enkelt som det høres. Teleleverandøren prioriterer åpenbart ikke flytting av fasttelefon, og vi har altså vært uten summetone siden 25.mars. Det beklager vi på det sterkeste. Inntil videre ber vi alle kontakte oss på tlf. 416 83 238.

Det gamle telefonnummeret, 51 52 88 11 har havnet på historiens skraphaug. Vårt nye nummer er lett å huske: 51 86 20 00. Forhåpentlig blir det snart enkelt å bruke også. Det skal vi gi beskjed om så snart underet har skjedd!