15.mar 2024

Hva: Treretters, musikk & foredrag
Når: 15.mar, kl. 19:00
Hvor: Grønt Senter Teateret

Denne kvelden slår Naturvernforbundet og Klimaalliansen på stortromma og inviterer til festkveld for havet. Her får du muligheten til en virkelig berikelse, med treretters middag, spennende musikalske innslag og et unikt innblikk i menneskets relasjon til havet.

OBS! Det er begrenset antall plasser og påmelding!

Festkveld for HAVET

Vi starter arrangementet med musikkinnslag fra Eldre herrer med dame og Bjarne – en munter gjeng som blant annet er kjent fra kystlaget på Bragdøya. Deretter skal havforsker Even Moland dykke ned i sitt nyeste prosjekt “En sjanse i havet: Havforståelse for en verden i endring”.

Før desserten vil kulturhistoriker Jo van der Eyden kåsere over temaet kystkultur, før bandet igjen tar opp tråden med flere musikalske godbiter.

Meny:
Forrett: Kremet blåskjellsuppe med fennikel, purre og gulrot

Hovedrett: Ovnsbakt hvit fisk med stekt sopp, fennikel og svartkål, samt paprika-safransaus og småpoteter

Dessert: Hvit sjokolademousse, serveres med marinert ananas, couli og sorbet

Meld deg på snarest – begrenset antall plasser.

Hele pakka med foredrag, middag og musikkinnslag koster kun kr 395.- for Naturvernforbundets medlemmer og 495,- for ikke-medlemmer. Denne lave prisen er muliggjort takket være fiskehandler Reinhartsen som støtter oss med førsteklasses råvarer.

Drikke – utover isvann – er ikke inkludert i prisen, men kan kjøpes i restauranten.

Påmelding er bindende, men ikke personlig. Det betyr at du kan gi bort billetten.
Opplevelse, mat og drikke er en ideell, grønn gave.

Sted: Chambre Separeé – andre etasje i Grønt Senter Teateret. Kongens gate 2 – Kristiansand

Arrangører: Naturvernforbundet og Klimaalliansen