Årsmøte arrangeres mandag 13. april

Alle medlemmer er hjertelig velkomne til årsmøte i Naturvernforbundet i Rogaland. Preikestolen nasjonalpark blir blant temaene.

S.M. Tunli www.tunliweb.no phone

Som vanlig blir årsmøtet i Naturvernforbundet i Rogaland arrangert første mandag etter påske. I år blir det mandag 13. april.

Årsmøtet starter klokken 19.00 på Mostun natursenter ved Mosvatnet. Adressen er Henrik Ibsensgate 59, like ved Tjensvollkrysset. Det er parkeringsmulighet ved Stavanger Idrettshall.

I tillegg til årsmøtesaker, blir det også en innledning og debatt om Preikestolen nasjonalpark. Er det en god idé å lage Norges første reiselivsbaserte nasjonalpark i Preikestol-området, hvor bruk og vern sidestilles?

I tillegg blir det valg av nytt styre, hvor tidligere stortingsrepresentant fra Rogaland, Hallgeir H. Langeland, foreslås som ny styreleder etter Eirin Hivand Haneberg som takker av etter åtte år i vervet.

Dokumenter til årsmøtet lastes opp her fortløpende:

Dagsorden

Årsberetning Naturvernforbundet i Rogaland