Det skjer på Mostun i kveld

I kveld blir det helaften på Mostun natursenter. Det starter med årsmøte i Naturvernforbundet i Rogaland kl. 18.00 og fortsetter med åpent møte om forurensingssituasjonen i Mosvatnet kl. 20.00. Førstnevnte arrangement er åpent for medlemmer, det andre er åpent for alle interesserte.

På årsmøtet blir det servering av mat og drikke. Det samme gjelder møtet kl. 20. Da byr kafeen på salg av økologiske vafler, kaffe og kjeks. Butikken er også åpen med salg av brennaktuelle fuglekasser og spesialtilbud på medlemskap. Om du melder deg inn i Naturvernforbundet i kveld får du med deg hjem fire sekker Mostun-ved!

Kl.20.00 får vi siste nytt om forurensingsituasjonen i Mosvatnet. Blir vannkvalitetene bedre, verre eller er den uendret? Til å svare på disse spørsmålene har vi invitert IRIS-forsker Åge Molversmyr og rådgiver Kristin Bringedal i Stavanger kommune. Etter innledningene blirdet høve til innlegg og spørsmål. Vi avrunder ca kl. 21.

Vel møtt i kveld!