Siste søndag på Mostun

Mostun natursenter avrunder sommersesongen søndag 5.august. Åpningstida er som vanlig fra kl. 12 til kl.15. Natursenteret byr på informasjon, utstillinger, gaveartikler, kaffe, vafler og saft.

Natursenteret har holdt åpent hver søndag i sommer. Besøket har vært beskjedent. Markedsføringen har også vært beskjeden – kanskje det er en sammenheng? Vi har uansett vunnet noen erfaringer som vi tar med oss videre.

I sommer er det aktive medlemmer i Natur og Ungdom som har hatt jobben som kafeverter. Når vi legger planene for høstsesongen må vi basere åpningstidene på frivillige. Har du lyst og anledning til å bidra som kafevert en og annen søndag i høst, vil vi svært gjerne høre fra deg. Send en melding til rogaland@naturvern.no eller kontakt oss på tlf 416 83 238.

Søndag 5.august holder vi åpent på Mostun fra kl 12 til kl. 15. Stikk innom for en økologisk vaffel eller for å ta en titt på de tre utstillingene våre. Vi satser på å holde åpent hvr siste søndag i måneden resten av året – kanskje flere søndager om vi får mange nok frivillige.