Stol med din glede!

Gi Mostun en stol! oppfordret vi i siste utgave av Rygjavern. Den oppfordringen har har gått rett hjem hos våre medlemmer. I dag 23.oktober, har over 30 personer kjøpt tilsammen 42 stoler til den nette sum av kr 63 000!

Vi er imponert og rørt av responsen. Stolsalget har gått over all forventning, og vi tror nå at vi skal nå målet om 80 solgte stoler før jul.

Vi har valgte å satse på god kvalitet og lang levetid når vi har investert i Inge Steenslands Hus. Det fortjener det vakre bygget. City-stolen som tusenvis av framtidige besøkende skal bruke i årene framover er produsert i Norge. Den er ikke den billigste stablestolen på markedet, men defintivt blant de peneste og mest solide.

Byggingen av Inge Steenslands Hus har kostet Naturvernforbundet rundt 800 000 kroner i egenandel. Det er et stort økonomisk løft for en liten organisasjon. Derfor gleder det oss langt inni sjela at så mange vil være med å gjøre det store løftet litt lettere for oss.

Vi har som sagt flere stoler for salg.. Vil du være med å gi Mostun en stol er det bare å henge på. Som takk for bidraget vil du navnet ditt (eller en annens) på stolens rygg. Bruk blanketten som du finner på denne siden eller gå i nettbanken din og kjøpe en stol eller flere til kto.nr. 3201 41 63327. Hver stol koster 1500 kroner.