Vil du bli med som medseiler på Tall Ships Race?

Naturvernforbundet i Rogaland vil gjerne sende to unge, engasjerte naturvernere som medseilere på Tall Ships Race i sommer.

Er du mellom 15 og 25 år og medlem i Naturvernforbundet, Natur og Ungdom eller Naturvernstudentene så kan du søke om sponset plass. Som medseiler betaler du 3000,- i egenandel. De resterende 12 000,- som dekker reise til Esbjerg samt kost og losji betaler Naturvernforbundet i Rogaland.

Som medseiler får du møte ungdommer fra andre land og med helt annen bakgrunn, og være en del av laget som skal konkurrere, seile og ta vare på hverandre i alle slags utfordringer og vær. Opplev havet og samholdet om bord, og kom hjem med nye erfaringer og vennskap i sekken! Det vil være voksne kontaktpersoner i vertshavnene som følger opp deg og andre medseilere fra regionen ved behov.

Som medseiler er du med på strekningen fra Esbjerg til Stavanger. Du mønstrer på i Esbjerg den 20. juli, og seilaset starter den 21. juli. Innseilingen til Stavanger skjer den 26. juli klokken 12.00, men alle medseilerne fortsetter å bo på ombord de påfølgende 2 dagene mens skuta ligger til kai i Stavanger.

Meld din interesse innen 15. april, og få muligheten til å være med på en livsopplevelse! Send en mail til rogaland@naturvernfobundet.no og si litt om deg selv og din motivasjon for å dra.