Bli med på miljøfestival!

Fylkeslaget i Nordland kan gi økonomisk støtte på kr 2000 kr til tillitsvalgte og kontaktpersoner i Nordland. Andre kan også søke dersom de stiller seg til rådighet for oppgaver i Naturvernforbundet lokalt eller regionalt. Gjelder også nyinnmelte. Levende kyst er tema og bør interessere de fleste i Nordland.

Regner med at de fleste er godt i gang med å planlegge sommerferien, og da håper jeg at dere legger inn Naturvernforbundets miljøfestival! Dette blir sommerens store miljøbegivenhet, og spesielt bra blir det for de av oss som er særlig opptatt av kystnaturen.

Miljøfestivalen varer fra 2.-5. august på Risøya i sørlandsskjærgården, og det blir et variert og flott program med mange aktiviteter ute i naturen og knyttet til kysten. Levende kyst blir et viktig tema både i programmet og på folkefesten 4. august, i tillegg til at det selvsagt blir mye annet som skjer.

Påmelding og praktisk informasjon får dere på naturvernforbundet.no/miljofestival2012. Det er mulighet for å bo i telt eller bestille rom, og festivalen har aktiviteter for naturglade i alle aldre.

Ta kontakt med leder Erling Solvang, mobil 95254075 eller nordland@naturvernforbundet.no for økonomisk støtte.

Velkomme