• Buskerud

Får bygge anneks - politikarar på ville vegar

07.10.2021 | Sist oppdatert: 07.10.2021

28.09.2021 ble dette leserbrevet, skrevet av Martin Lindal i Naturvernforbundet i Buskerud, publisert i Hallingdølen: Ifølge Hallingdølen 10.09.2021 har formannskapet i Ål vedtatt at ein grunneigar får byggja anneks på stølen sin i Lauvdalen. Trass i klage fra Statsforvaltaren og negative uttalar frå villreinnmda og Viken fylkeskommune, gir formannskapet dispensasjon til bygging. Grunnlaget for søknaden er at grunneigaren har leigd ut stølen sin og hevdar at han treng eit anneks for å drive vedlikehald.

Hyttebygging i Hallingdal

20.08.2021 | Sist oppdatert: 20.08.2021

I Hallingdølen 29.7 har Bård Heio, Hanne Haatuft, Espen Karlsen, stortingskandidater for Buskerud Høgre, eit innlegg om hyttebygging. Dei viser til ein ikkje offentliggjort ringverknadsanalyse som Firmaet PWC har gjort for Nesfjellet, og hevdar at heile 75% av verdiskapninga skjer lokalt når ein fritidsbustad blir bygd, og at ein ny fritidsbustad skaper tett opp i mot 1 mill. i lokal verdiskapning over ein periode på 10 år. Det er vanskeleg å argumentere mot ein rapport som ikkje er tilgjengeleg, men andre rapportar har andre resultat.