Naturvernforbundet arrangerer åpent møte om Rauma Energis opprustningsplaner for Verma

Rauma Energi er i hardt vær for tida. I forbindelse med årsmøtet til Naturvernforbundet i Rauma blir dette tatt opp i full bredde.

Naturvernforbundet i Rauma ønsker velkommen til et åpent møte om Rauma Energis opprustningsplaner for Verma!

Tid: mandag 15. februar kl 19.00
Sted: Romsdalshorn, Rauma Kulturhus

I et åpent møte i tilknytning til årsmøtet, vil fylkesleder i Naturvernforbundet i Møre og Romsdal, Øystein Folden, vil orientere om saka i dens fulle bredde. Han vil også presentere et spennende alternativ som vil spare de verdifulle områdene, slik at opprustning kan bli forenlig med vern! Dette er et alternativ NVE har pålagt Rauma Energi å utrede.

Vi synes det er svært viktig å komme med konstruktive løsninger der det er mulig, og dette er et godt eksempel på det!

Ca kl 20: Årsmøte med vanlige årsmøtesaker

Vi håper å se deg der!