Bli bedre kjent med Naturvernforbundet i Møre og Romsdal!

mann ved foss

Naturvernforbundet i Møre og Romsdal
Fylkessekretær Øystein Folden
Telefon:  91 81 25 42
Adresse: Rasta 4, 6630 TINGVOLL
E-post: moreogromsdal@naturvernforbundet.no

Tips oss!

Stundom får vi anonyme tips som er vanskelege å bruke. Vi skjønar at tipsar ikkje vil fram i lyset, og det er det råd å respektere. Men ei sak blir oftast mykje betre viss vi kan ha ein dialog med tipsar.

Vi bruker aldri namn på tipsar i ei sak utan at tipsar har gitt oss løyve til det.

Difor køyrer vi ein del saker i regi av Naturvernforbundet og eventuelle foto vi blir samde om kan nyttast vil få fotograf Naturvernforbundet, eventuelt NN.

Difor vil vi rå til at tips blir sendt oss med kontaktopplysningar også i saker der tipsar vil vere anonym.

Send epost moreogromsdal@naturvernforbundet.no eller ring fylkessekretær Øystein Folden på telefon 91 81 25 42.

Brev med bilde kan sendast til Naturvernforbundet i Møre og Romsdal v/Øystein Folden, Rasta 4, 6630 TINGVOLL.

Les de nyeste artiklene her: