Naturvernforbundet er 100 år – velkommen til feiring i Rauma

Naturvernforbundet i Rauma inviterer til jubileumsfeiring på Korsbakken Grendahus laurdag 30. august.

Vi starter med et åpent møte kl.16:00 der vi får besøk av blant annet Inge Lorang Backer som er professor ved Institutt for offentlig rett ved Det juridiske fakultet ved Universitetet i Oslo. Han er en av dem som kan mest om Naturmangfoldsloven, og vil snakke litt om den. Vi får også besøk av Lars Haltbrekken som er leder i Norges Naturvernforbund som vil presentere naturvernforbundet gjennom 100 år. Vi i lokallaget vil også presentere litt fra våre 25 år på godt og vondt.

kl.19:30 er det klart for festmiddag og feiring av oss selv. Det vil bli litt kulturelle innslag utover kvelden og mye trivelig prat.

For å melde deg på festmiddagen så tar du kontakt med Svein Gunnar Rydjord på tlf: 415 37 124 eller e-post srydjord@hotmail.no

Billettpris kr 100