Velkommen til GongPuja

Naturvernforbundet i Rauma inviterer til familiearrangement under Fjellfestivalen.

Overnatting utendørs til lyden av gonger gjennom hele natten!

Flere gong-mestere lar gongene lyde gjennom hele natten. En særegen og unik opplevelse der dype vibrasjoner fra gongene gir en spesielt god avspenning.

Tirsdag kveld 7.juli – og til onsdag morgen! Passer for alle aldre! Ta med sovepose og liggeunderlag, samt drikke. Vi setter opp et par lavvoer om værmeldinga er dårlig. Allikevel er det viktig å kle seg godt og nok!

Sted: Området der stien til Litlefjellet starter, innerst i Vengesdalen.

Gongpuja starter kl 2300, oppmøte kl 2200. Vi holder på til kl 0700 og bruker en time til å våkne til livet igjen. Kl 0800 avslutter vi, men de som vil kan gjerne nyte medbrakt frokost!

GongPuja er et samarbeid mellom Naturvernforbundet, Miljøagentene og Kunst i Natur. Medlemmer av Miljøagentene, Naturvernforbundet og Natur & Ungdom deltar gratis! For andre koster det kr 200,- (ta med kontanter)

Gongmesterne vil spille for deg en hel natt – mens du sover. Gongene spilles på en mykere og roligere måte enn under en Gongavslapning/gongbad slik at du kan hvile dypt i deg selv under nattens løp. Det blir veldig dypt når man ligger en hel natt og marineres i vibrasjonene, de går rett inn. Mange drømmer mye og sier etterpå at de kjenner seg helt avslappede i kroppen men trøtte mentalt. En tidligere deltager uttrykte seg som følger: Wow! Har vært svak for gongbad lenge, men har rett og slett ingen ord for hvordan det var å oppleve gongbad en hel natt. Helt ubeskrivelig! Våknet som et nytt menneske; klar, tilstede, våken, fylt av ren energi.

GongPujaen ledes av Gongmester Tor Arne Håve, som også har kurs/workshop på Åndalsnes Ungdomsskole onsdag og torsdag ettermiddag og kveld, med mulighet for å delta en eller begge dager. (Se eget arrangement). Vi er stolte av å kunne tilby et slikt opplegg her i Rauma!