Vil du jobbe i Dalførepatruljen?

​​​​​​​Her har du muligheten til å rydde rundt stoppestedene ved ferdselsårene i Stjørdal og Meråker! Det gir en renere natur, spennende sommeropplevelser og inntekt.

Naturvernforbundet i Stjørdal og Meråker sammen med Rune Sagen utlyser sommerjobb til to personer i juli måned. Sommerjobben er en videreføringen av fjorårets vellykkede «Ferskvannspatruljen». Årets «Dalførepatruljen» skal særlig rydde ved de store ferdselsårene i Stjørdal og Meråker, både i områder rundt rasteplasser og andre sidelommer.

Vi søker to friluftsvante og engasjerte ungdommer over 18 år til jobben. Du må ha førerkort. Patruljen blir utstyrt med elektrisk varebil.  Arbeidsplan og opplæring vil bli gitt.  Vi oppfordrer to og to til å søke sammen!

Sommerjobben er fire uker i juli. Lønn etter avtale.

I søknaden vil vi at du skriver litt om deg/dere selv og forteller hvorfor akkurat du/dere bør få jobben.

Søknadsfrist: 1. juni.

Send søknaden din til:  stjordal@naturvernforbundet.no

Patruljen skal jobbe seg gjennom Stjørdal og Meråker kommune fra Gevingåsen til Langstein, fra Hell til Selbu og fra Stjørdal sentrum til svenskegrensa. Vi vil oppfordre beboere og brukere av områdene patruljen besøker til å ta dem godt imot og gjerne delta i ryddedugnad.

Prosjektet er finansiert gjennom midler fra Miljødirektoratet.