Vil du jobbe i Ferskvannspatruljen?

Her har du muligheten til å rydde langs vann og vassdrag i Stjørdal! Det gir en renere natur, fine naturopplevelser og inntekt.

Naturvernforbundet i Stjørdal og Meråker sammen med Rune Sagen utlyser sommerjobb til to personer i juli måned.

Vi søker to friluftsvante og engasjerte ungdommer over 18 år til jobben. Du må ha førerkort og være trygg i båt. Ferskvannspatruljen blir utstyrt med båt på henger.  Arbeidsplan og opplæring vil bli gitt.  Vi oppfordrer to og to til å søke sammen!

Sommerjobben er fire uker i juli. Lønn etter avtale.

I søknaden vil vi at du skriver litt om deg/dere selv og forteller hvorfor akkurat du/dere bør få jobben.

Søknadsfrist: 10. juni.

Send søknaden din til:  stjordal@naturvernforbundet.no

Ferskvannspatruljen skal jobbe seg gjennom Stjørdal kommune fra Lånke til Skjeldstadmarka, fra Ytteråsvatnet og rundt til Flaksjøen. Vi vil oppfordre beboere og brukere av områdene patruljen besøker til å ta dem godt imot og gjerne delta i ryddedugnad.

Prosjektet er finansiert gjennom midler fra Miljødirektoratet.