22.mar 2023

Hva: Møte
Når: 22.mar, kl. 19:00
Hvor: Bøker & Bylab, Professor Brochs gate 2, Trondheim

Naturvennlige Elgeseter er et samarbeidsprosjekt mellom Pådriv Trondheim, Bøker & Bylab Elgeseter, Naturvernforbundet Trøndelag og “Rewilding Campus”. Sammen ønsker vi å engasjere naboer og besøkende til å gjøre Elgeseter grønnere og villere – men hva kan egentlig plantes på Elgeseter, og hvor kan vi plante? Dette ønsker vi innspill på fra dere!

På folkemøtet skal vi også lansere “Aksjon Ramsløk”: en familievennlig aksjon der vi skal plante ramsløk i Høgskoleparken. Ramsløken har nå status som nær truet, derfor ønsker vi å se om den kan trives på Elgeseter.

På folkemøtet vil dere høre mer om “Naturvennlige Nabolag” (Naturvernforbundet Trøndelag) og “Rewilding Campus” (NTNU), og lære mer om hvordan dere kan engasjere dere i å gjøre Elgeseter mer naturvennlig!