15.feb 2023

Hva:
Når: 15.feb, kl. 18:00
Hvor: DABA Art Cafe, Søndregata 4, Stjørdal

Velkommen til årsmøte i lokallaget med åpent foredrag.

PROGRAM:

18.00: Klokka 18 starter vi med foredrag av Jan Grimsrud Davidsen fra NTNU som er en av våre fremste forskere på fisk. Han er spesielt interessert i hvordan menneskeskapte aktiviteter og miljøendringer kan påvirke anadromi og marine migrasjoner hos sjøørret og røye, og skal snakke om sjøørreten, laksen og elveosen til Stjørdalselva. Det blir mulighet til å stille spørsmål. Det er selvfølgelig gratis inngang, og absolutt alle er velkomne, så ta gjerne med deg en venn, nabo eller fjern slektning.

19.15: Årsmøte med enkel kveldsmat og årsmøtesaker. Det er lov å gå hvis man ikke vil være med på årsmøtet. Blir du derimot med på alt, får du høre hva vi har gjort det siste året og hva planene er for 2023. Som medlem er du også være med på å bestemme utviklinga videre. Hjertelig velkommen!

Saker til årsmøtet

19.15: Konstituering av årsmøtet

Godkjenning av innkalling – last ned (pdf)
Valg av møteleder og referent

Saker til behandling (sakspapirer kan lastes ned som pdf):
1) Årsmelding fra styret
2) Regnskap og budsjett
3) Arbeidsplan 2023
4) Saker fra styret
a. Forslag om arbeidsgrupper
5) Evt. innkomne forslag fra medlemmer
6) Valg av nytt styre m.m. inkl utsendinger til fylkesårsmøtet

Frist for å melde inn saker er 7. februar. Send saker til: stjordal@naturvernforbundet.no

PS: hvis du er medlem og ikke har fått innkalling på epost, så er det sannsynligvis fordi vi mangler epost-adressen din. Vi blir glade om du sender den til oss i lokallaget stjordal@naturvernforbundet.no eller til sentralt på medlem@naturvernforbundet.no

Det er mulig å reservere seg mot alt annet enn årsmøteinnkalling, så gjør det om du ikke vil ha nyhetsbrev eller info fra oss.