01.sep 2024

Hva: Naturglede
Når: 01.sep, kl. 12:00 – 12:00
Hvor: Haukvatnet, Trondheim

Kom og møt oss på Høstdagen ved Haukvatnet!

Naturglede Naturvernforbundet

Tradisjonen tro blir det høstdag ved Haukvatnet første søndag i september. Her blir det mulighet til å prøve spennende frilufts- og utendørsaktiviteter. Høstdagen er selvsagt helt gratis!
Vi oppfordrer alle til å reise kollektivt.

Parkering ved Haukenhytta er forbeholdt funksjonshemmede, mens parkeringen på Nilsbyen er åpen for alle.

Arrangører er Trøndelag idrettskrets, Paraidrettssenteret i Trøndelag, Trondheimsregionens friluftsråd og Forum for natur og friluftsliv i Trøndelag. Arrangementet er en del av Friluftslivets uke og støttes av Norsk Friluftsliv og Miljødirektoratet

Vi i Naturvernforbundet i Trøndelag er selvfølgelig med og stiller med en naturglede-stand. Her kan du dra på eventyr i vann og på land. Kom og oppdag småkryp som finnes rundt oss. Vi stiller med utstyr for en eventyrlig safari i småkrypenes verden.

Vi gleder oss til å møte dere!