10.okt 2023

Hva: Åpent medlemsmøte
Når: 10.okt, kl. 18:00
Hvor: Granby Gård, Selbu

Vi har ikke lokallag i Selbu, men jobber gjerne med saker som angår natur og miljø i kommunen!

Vi trenger dine innspill

Både fylkessekretariatet og styret ønsker å gjøre en innsats for «Selbu-saker», og noen slike saker oppdager vi og greier å ta tak i. Men, vi er avhengige av å få innspill og argumenter fra dere som kjenner området, sakene og argumentene best.

Vi vil dessuten gjerne gjøre noe for medlemmene våre i Selbu, uavhengig av saker det skal skrives høringsinnspill til eller protesteres på.

Vi inviterer derfor til møte for medlemmer og andre interesserte til åpnet medlemsmøte.

Agenda

• Saker Naturvernforbundet jobber med nasjonalt og regionalt v/ Fylkesleder Magne Vågsland
  • Aktuelle saker i Selbu. På dette punktet ønsker vi innspill fra dere.
    Vi har fått tips om videre utbygging av Stokkfjellet, revisjon av vilkårene i Nea, hyttefelt og snøskuterkjøring.
    Tips oss enten på forhånd eller ta det opp i møtet!
  • Mulige medlemsaktiviteter framover
  • Arrangering av Klesbyttedag, evt i samarbeid med andre?
  • Spørsmål og kommentarer

Møtet blir uformelt med enkel servering. Send epost til trondelag@naturvernforbundet.no om du tenker å delta.

Følg oss også på Facebook – her viser vi mange aktiviteter.