21.aug 2023

Hva: Møt politikerne og miljøorganisasjonene
Når: 21.aug, kl. 19:00 – 21:00
Hvor: DIGS, Krambugata, Trondheim

Hør hva partiene mener om ulike miljøspørsmål. Arrangeres i samarbeid med Forum for natur og Friluftsliv.

Naturvernforbundet arrangerer sammen med Forum for natur og friluftsliv i Trøndelag naturdebatt for toppkandidatene til fylkestingsvalget 2023!

Møt opp for å finne ut hva de forskjellige partiene tenker om:
– Framtidas energibehov og om de mener at det virkelig er slik at man må bygge ned natur for å redde klimaet?
– Status og utfordringer for Trondheimsfjorden blir også tema. Skal vi ha mer vern? Skal vi drive med torskeoppdrett?
– Lokalt selvstyre vs behov for regional planlegging – hva tjener naturen på?

Informasjon om arrangementet kan en og finne på Facebook ved å trykke her. Trykk gjerne delta på dette arrangementet så vi får en pekepinn på hvor mange som kommer.

Debatten arrangeres sammen med FNFs medlemmer
DNT Nord-Trøndelag, Trondhjems Turistforening, NJFF Nord-Trøndelag, NJFF Sør-Trøndelag, Naturvernforbundet i Trøndelag, Birdlife Trøndelag og Norsk Botanisk Forening Trøndelagsavdelinga

DIGS, Krambugata 2, 7011 Trondheim.
Kart finner du her.