Fugl- og ryddetur langs Ladestien

I forbindelse med Verdens miljøverndag fredagen den 5. juni, inviterer vi til en tur langs Ladestien og for å rydde plast lørdag den 6. juni.

Vi har også med oss en ekspert på fugler fra NOF Trøndelag, som vil lære oss mer om fugler langs fjorden og i skogen på Lade.
Det er krav på forhåndspåmelding, send en e-post med navn og tlf.nr. til Marina, mag@naturvernforbundet.no.

Ta med hansker, matpakke og kikkert. Vi stiller med søppelposer.
Oppmøte på parkeringen på Korsvika.

Koronainfo: Naturvernforbundet følger smittevernreglene. Du skal ikke delta på et arrangement dersom du:
a. Har vært eksponert for eller vært i nærheten av noen som har fått viruset påvist siste to uker
b. Har feber
c. Har sykdomssymptomer som hoste, vondt i halsen eller andre influensasymptomer
d. Er i karantene eller isolasjon

Deltakere må holde minimum en meter avstand til hverandre. Enhver fysisk kontakt mellom deltagere må unngås, slik som for eksempel håndhilsning og klemming. Utstyr skal ikke deles mellom deltagere. Ta derfor med egne hansker. Var nøye med å ikke ta deg i ansiktet og vask hendene grundig etter rydding. Ta gjerne med Antibac.