Naturvernforbundet sponser Barnas Turlag.

Naturvernforbundet i Orklaregionen har i år «sponset» Barnas Turlag . Du kan lese mere om Barnas Turlag i Orkdal under. Bildet er hentet fra et vellykket opphold på Mjovatnet.

Barnas turlag avdeling Orkla

Gjennom et samarbeid med Trondhjems turistforening er Orkla Fjellsportklubb ansvarlig for Barnas turlag avdeling Orkla.

Barnas turlag er et tilbud til barn i alderen 0 til 12 år. Barnas turlag Orkla inviterer til 5 kalenderfestede små og store turer for barnefamilier gjennom året (se turene merket med maskoten Turbo i aktivitetskalenderen), og er svært åpne for forslag til turer utenom disse også. Kontaktperson for Barnas turlag Orkla er Gunda Ø Lindberg (mob. 472 60 747, e-post gunda.lindberg@loqal.no). NB! Barn som ønsker å ha tilgang til medlemsfordeler/-tilbud fra Trondhjems turistforening (f.eks. rabatt på Turistforeningen sine hytter) må være medlemmer direkte hos Turistforeningen. Medlemsfordelene til Orkla Fjellsportklubb og Barnas turlag Orkla kommer som gratis tillegg.