• Sogn og Fjordane

Korleis kan du bidra?

Bli fast giver

Vil du bli aktiv i Naturvernforbundet?

Er det saker i din region som du kunne tenke deg å gjøre noe med?

Vil du gjøre noe for at din kommune skal bli mer miljøvennlig? Er det naturområder rundt deg du vil jobbe for å ta vare på?

Ta kontakt med Naturvernforbundet i Sogn og Fjordane. Vi kan sette deg i kontakt med andre aktive i din kommune og hjelpe deg i gang.

• Likesæle

Dei tok fossane utan at eg brydde meg, for eg eigde ingen foss. Dei tok fjordane utan at eg brydde meg, for eg eigde ingen fjord. Dei tok kysten utan at eg brydde meg, for eg budde ikkje der lenger. Når dei hadde tatt alt var det ikkje meir. Då brydde eg meg. H. C. Hansen

• Debatten om Florelandet Nord

Florø er det vedteke å sprenge og fylle ut inntil 300 mål av byens indre skjergard. I tillegg er det vedteke å gjere om store delar av øya Grønenga sitt natur- og kulturlandskap til industriområde. Alt dette for å utvide oljebasen i byen. Vi har i lengre tid vore engasjert i saken, jf vår klage til Fylkesmannen av 22. februar i år gjengitt her under HØYRINSFRÅSEGN. Etter Firdapostens oppslag laurdag 29. mars, sender vi følgande lesarinnlegg:

• Plastgjenvinning

Bystyresalen i Førde Rådhus var fullsatt når vi inviterte til ope møte; ”Plastsortering – også i Sunnfjord!” Pga flykansellering kunne ikkje Kari-Anne Lyng møte. Presentasjonen hennar skulle baserast på hennes "Livsløpsanalyse for gjenvinning av plastemballasje" publisert på nettsidene til Østfoldforskning. Se lenken nedanfor. Vi oppfordrer også alle til å se på Forbrukerinnspektørene på NRK 1 etter Dagsrevyen på onsdag 26. mars. Der tar de opp dette temaet, og Hanne Raadal fra Østfoldforskning blir intervjuet om miljønytten.

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11

FNF Sogn og Fjordane

Kontakt oss: Naturvernforbundet i Sogn og Fjordane v/ fylkessekretær Lin Hjelmeland, Bjørnadikje 3, 6800 Førde
e-post: l-hjelmeKRØLLALFAonline.no Tlf.97 15 28 59