Rekordvekst i fylkeslaget
I fjor økte medlemstallet i Naturvernforbundet i Rogaland med 219 personer, eller en økning på hele 19 prosent. Det er en oppsiktsvekkende sterk framgang. Vi må helt tilbake til den grønne bølgen på slutten av 1980-tallet for å finne lignende tall. Er det en ny grønn bølge på gang?