Ny fylling i Sørmarka
Stavanger kommune har verken vilje eller evne til å hindre fyllinger i friområdet i Sørmarka. Fire år etter den forrige ulovlige fylllingen, er grunneier i gang igjen. Som sist er det er et såkalt "vassjukt" beite ved Sørmarkaveien som blir drenert og fylt med grus, stein og jord.