• Naturvernforbundet Sogn og Fjordane

• Naturvernforbundet i Sogn og Fjordane står på for miljøet, for å hindre inngrep og ureining av den flotte naturen vi har her i fylket, både fjell, fjord og alt imellom. Vi spreier innsikt og vernar utsikt, kjempar for biene, blomane, fuglane, mangfaldet, matjorda og gammalskogen. Nokon må snakke for naturen der gravemaskiner, gruveselskap, utbyggjarar og ukunne rår. Saman er vi sterke, difor samarbeider vi tidvis med m.a. Sogn og Fjordane Turlag, Oikos, Sogn og Fjordane Jeger og Fiskerforbund, Rom for ord og Sogn og Fjordane Bonde- og Småbrukarlag (men då snakkar vi ikkje om ulv…)

• Sogn og Fjordane
Naurvernforbundet Sogn og Fjordane

Artikkelen ble sist oppdatert: 10.11.2017

DSCN8758

NaTur i fjøra

Laurdag 9 oktober inviterte Naturvernforbundet Sogn og Fjordane og Lokallaget i Eid til ein dag i fjøra med strandrydding og besøk av ein marin biolog.

Årsmøte lørdag 31. oktober 2020

31.10.2020 | Sist oppdatert: 31.10.2020

Lørdag 31.10 kl 15 vert årsmøtet arrangert på Førdehuset. Vi tek omsyn til covid-19. Årsmøtepapir vert gått gjennom digitalt, men dei som ynskjer kan få utdelt desse på møtet. Årsmøtepapira vert også tilgjengeleg digitalt på denne sida i etterkant.

Naturvernf årsmøte

Naturvernforbundet i Eid 30 år!

04.04.2019 | Sist oppdatert: 04.04.2019

3. april heldt Naturvernforbundet i Eid årsmøte. Samstundes vart laget sitt 30-årsjubileum markert med marsipankake. Fylkeslaget gratulerer!