• Sogn og Fjordane
Naurvernforbundet Sogn og Fjordane

Naturvernforbundet i Sogn og Fjordane står på for miljøet, for å hindre inngrep og ureining av den flotte naturen vi har her i fylket, både fjell, fjord og alt imellom. Vi spreier innsikt og vernar utsikt, kjempar for biene, blomane, fuglane, mangfaldet, matjorda og gammalskogen. Nokon må snakke for naturen der gravemaskiner, gruveselskap, utbyggjarar og ukunne rår. Saman er vi sterke, difor samarbeider vi tidvis med m.a. Sogn og Fjordane Turlag, Oikos, Sogn og Fjordane Jeger og Fiskerforbund, Rom for ord og Sogn og Fjordane Bonde- og Småbrukarlag (men då snakkar vi ikkje om ulv…)

Nyhende

Naturvernf årsmøte

Naturvernforbundet i Eid 30 år!

04.04.2019

3. april heldt Naturvernforbundet i Eid årsmøte. Samstundes vart laget sitt 30-årsjubileum markert med marsipankake. Fylkeslaget gratulerer!

Årsmøtefoto med seminar
Hafstad vgs i Førde laurdag 16. mars kl. 11.00

Årsmøte i Naturvernforbundet Sogn og Fjordane

01.03.2019

Kva skjer på Engebø i Vevring? Undervassfoto, kortfilm, debatt v/ Anne-Line Thingnes Førsund. Kor mange vindkraftanlegg er planlagt langs kysten vår? Treng vi dei? Ved Jon Anders Stavang m.fl Kva skjer med insekta? Er det så alvorleg som enkelte hevdar? Korleis tek vi vare på dei? v/nestleiar i Naturvernforbundet Øyvind Johnsen Seminaret VATN, VIND & VEPS startar kl. 14.00 og er ope for alle.