• Sogn og Fjordane
Naurvernforbundet Sogn og Fjordane

Naturvernforbundet i Sogn og Fjordane står på for miljøet, for å hindre inngrep og ureining av den flotte naturen vi har her i fylket, både fjell, fjord og alt imellom. Vi spreier innsikt og vernar utsikt, kjempar for biene, blomane, fuglane, mangfaldet, matjorda og gammalskogen. Nokon må snakke for naturen der gravemaskiner, gruveselskap, utbyggjarar og ukunne rår. Saman er vi sterke, difor samarbeider vi tidvis med m.a. Sogn og Fjordane Turlag, Oikos, Sogn og Fjordane Jeger og Fiskerforbund, Rom for ord og Sogn og Fjordane Bonde- og Småbrukarlag (men då snakkar vi ikkje om ulv…)

Nyhende

Jon anders stavang
Jon Anders Stavang, Florø, styremedlem i Naturvernforbundet i Sogn og Fjordane

På ville vegar

27.11.2017

Dersom du ikkje har fått med deg at det står dårleg til på kloden vår, lever du i ein draum. I ein nyleg publisert vitskapleg artikkel har 16 000 forskarar skrive under på konklusjonen om at vi er inne i ei skjebnetid, og at det trengst ei vesentleg omlegging av vår sivilisasjon før problema eskalerer ut av kontroll. Verken meir eller mindre, og jobben må starte i dag, ikkje om nokre år.

Kystlotteriet trekking
Trekning av vinnarane

Kystlotteriet

07.11.2017

Vi har trekt dei første vinnarane i Kystlotteriet i Sogn og Fjordane. Ein av dei heldige vinnarane er Sunnfjord Folkehøgskule, som rydda plast og vann til saman 4 000 kroner. Skulen er knytt til Kamam Folk High School på Sri Lanka, som vart opna i 2014, og pengane vil gå til dette bistandsprosjektet. (Sjå foto nederst)

Kystlotteriet i sfj

Frå plastpant til Kystlotteriet

30.06.2017

JAAA. Vi har klart det! Det VERT ei permanent premiering for strandrydding i nesten heile Sogn og Fjordane i løpet av juli - om vi får med dei tre siste kommunane. OG; alle som har meldt inn strandryddeaksjonar i SUM-kommunane skal få panten sin.