• Årsmøte i Naturvernforbundet i Sunnfjord

Årsmøte i Naturvernforbundet Sunnfjord er satt til laurdag 12 mars kl 13:00-13:55, Festsalen i Førdehuset Kaffi / te. Årsmøtet i fylkeslaget blir rett etterpå.

• Årsmøte i Naturvernforbundet Sogn og Fjordane

Kva er dei viktigste naturvernsakene i 2022? Kom og bli med på årsmøte til Naturvernforbundet Sogn og Fjordane!

• Naturvernforbundet Sogn og Fjordane

• Naturvernforbundet i Sogn og Fjordane står på for miljøet, for å hindre inngrep og ureining av den flotte naturen vi har her i fylket, både fjell, fjord og alt imellom. Vi spreier innsikt og vernar utsikt, kjempar for biene, blomane, fuglane, mangfaldet, matjorda og gammalskogen. Nokon må snakke for naturen der gravemaskiner, gruveselskap, utbyggjarar og ukunne rår. Saman er vi sterke, difor samarbeider vi tidvis med m.a. Sogn og Fjordane Turlag, Oikos, Sogn og Fjordane Jeger og Fiskerforbund, Rom for ord og Sogn og Fjordane Bonde- og Småbrukarlag (men då snakkar vi ikkje om ulv…)

• Sogn og Fjordane
Naurvernforbundet Sogn og Fjordane

Artikkelen ble sist oppdatert: 10.11.2017

NFlogo_sogn

Årsmøte i Naturvernforbundet i Sogn og Fjordane, seminar og middag

Velkomne til årsmøtet laurdag 25. mars 2017, kl 11 på Hafstad vgs, Førde. Etterpå, ca. kl 14, vert det eit seminar om temaet "Eit hav av plast". Det vert ein uformell middag på Pikant etter møtet og seminaret, kl. 18. NB! Følg Naturvernforbundet Sogn og Fjordane på Facebook https://www.facebook.com/naturvernforbundetsognogfjordane/?fref=ts

StorelvaGloppen

NVE tilrår ikkje utnytting av Breim vassdrag

Det er gledeleg at NVE prioriterer artsmangfaldet. Dei skriv: "NVE rår Olje- og energidepartementet til ikkje å gje Breim Kraft AS løyve til å til å bygge Breim kraftverk i Gloppen kommune i Sogn og Fjordane. NVE legg særlig vekt på moglege konsekvensar for storaurebestanden."

Ryddegjeng i Erdalen 2
Strandryddedag i Førde

Flyktningane gjorde Førde reint

11.07.2016 | Sist oppdatert: 11.07.2016

Kring 30 asylsøkjarar og nokre få førdianarar deltok på Strandryddedagen i Førde 7. mai. Resultatet vart 20 sekkar med boss i sentrum og på stranda i Erdalen.

Lin og Marit v. Nes

Ny giv ved fylkesårsmøtet

Årsmøtet i Naturvernforbundet Sogn og Fjordane vart prega av fleire saker: fjorddeponi, naturlege møtestader og ny fylkessekretær.