• Naturvernforbundet Sogn og Fjordane

• Naturvernforbundet i Sogn og Fjordane står på for miljøet, for å hindre inngrep og ureining av den flotte naturen vi har her i fylket, både fjell, fjord og alt imellom. Vi spreier innsikt og vernar utsikt, kjempar for biene, blomane, fuglane, mangfaldet, matjorda og gammalskogen. Nokon må snakke for naturen der gravemaskiner, gruveselskap, utbyggjarar og ukunne rår. Saman er vi sterke, difor samarbeider vi tidvis med m.a. Sogn og Fjordane Turlag, Oikos, Sogn og Fjordane Jeger og Fiskerforbund, Rom for ord og Sogn og Fjordane Bonde- og Småbrukarlag (men då snakkar vi ikkje om ulv…)

• Sogn og Fjordane
Naurvernforbundet Sogn og Fjordane

Artikkelen ble sist oppdatert: 10.11.2017

Natt i naturen, Naustdal 15

Natt i naturen ved Sanden i Naustdal laurdag 5.-6. september. Ein rapport:

Natur og Ungdom, Miljøagentane og Naturvernforbundet var saman om ei flott Natt i naturen ved Førdefjorden.   Sola skinte da små og store var i full aktivitet med Eliasbåten, fisking, kajakk, natursti og snikkering av fuglekasser på Sanden i Naustdal. Når mørket la seg var der grilling, servering av bålkaffi og brødkake. Til Flaggermusnatt v/ Johannes Anonby v/ Fylkesmannen sitt kontor, var der 20 interesserte tilhøyrarar, som fikk servert lakris Flaggermus og høyre flaggermuslyder. Flaggermusa kom også til arrangementet som blei avslutta med overnatting under ein fantastisk stjernehimmel.

Folkelig engasjement foran Stortinget

Stå på

Over 900 møtte til markering framfor Stortinget i mai. Ei stor og engasjerande markering med appellar, kulturelle innslag og mat frå Førdefjorden.