Vi ønsker alle våre medlemmer og samarbeidspartnere en naturvennlig, god jul og et godt nytt år!

Det nærmer seg jul- det nærmer seg et nytt år! – og vi benytter anledningen til å takke alle våre medlemmer for at dere er nettopp det- medlemmer i Naturvernforbundet. Sammen jobber vi for mer natur og en bedre natur- og klimapolitikk i nord.

Treet

Kva eg ønsker meg
under juletreet

Aller mest ønsker eg meg
sjølve treet

og

skogen og lufta
havet og elvene

i tusenvis av år framover

Av Øystein Hauge

Vi gleder oss til å møtes i 2024!

Etter disse vakre ordene av Øystein Hauge vil vi invitere alle våre medlemmer til å komme med innspill til tema dere ønsker for medlemsmøter- vi hadde et flott om bærekraftig turisme i starten av desember – og det ga virkelig mersmak med dyktig innleder (Frida Omma), engasjerte samtaler og ideer om hvordan vi kan følge opp dette temaet videre. Send ditt ønske og innspill til: troms@naturvernforbundet.no

Tips om naturvennlig jul (og fravær av stress!)

Vi i styret i Naturvernforbundet Troms vil til sist gi et lite tips om hvordan få en naturvennlig jul! Det er våre gode venner i Naturvernforbundet Hordaland som har delt en fin sak på sin nettside. Du finner den her.