05.nov 2023

Hva: Klesbyttedag
Når: 05.nov, kl. 11:00 – 15:00
Hvor: Kulturhuset i Halden

Naturvernforbundet i Halden arrangerer for andre gang i år «Den store klesbyttedagen», denne gangen som en del av Framtidsuka i samarbeid med Halden kommune.

Klesbyttedagen 2023 - Framtidsuka i Halden kommuneNaturvernforbundet, Alice Snorradottir

Vi ønsker å bidra til økt miljøbevissthet hos befolkningen gjennom klesbytting.

Du kan gi andre glede av dine gamle plagg, samtidig som du selv kan oppdatere garderoben på en miljøvennlig måte.
Ta med deg rene og pene plagg som du ikke bruker lenger, og bytt de til noe annet.

For de som ønsker å levere klær før arrangementet starter, holder vi åpent dagen før fra 15:00 til 17:00 og siste timen før vi åpner søndag i lokalet.

Arrangement på facebook hvor vi publiserer løpende informasjon om arrangementet

Vi deler under arrangementet ut bonger hvor vi skriver på det antall klær dere har levert, og deretter er det fritt fram å finne «bytteklær»!
(I Halden har vi ikke satt noe maks antall plagg man kan levere, men alle klær må være RENE OG PENE).

Kanskje du kan bytte deg til årets juleantrekk på Klesbyttedagen?

I tillegg til klær tar vi også imot sko og hatter, til glede for alle sko- og hatteglade haldensere 🙂

Klesbyttedagen er en del av Naturvernforbundets satsing på å ta vare på det man har.
Les mer her: https://naturvernforbundet.no/klesbyttedagen/

For full oversikt over arrangementer under Framtidsuka
Facebooksiden for Framtidsuka