Det blir flere og flere miljøagenter,…men jorda trenger enda flere!

Norges Naturvernforbunds barneorganisasjon Miljøagentene befester stillingen som landets ledende miljøvernorganisasjon for barn. Et år etter at organisasjonen valgte bort Blekkulf-navnet, øker antallet medlemmer jevnt og trutt. Miljøagentene blir større, og suksessen er et faktum.

Rykende ferske tall viser at Miljøagentene har 1640 enkeltmedlemmer og 357 miljøagenter blant familiemedlemmene til Norges Naturvernforbund. Det gir i alt 1997 miljøagenter – med rett til å si ifra!

– I tillegg kommer 357 gruppemedlemmer, – barnehager og skoleklasser. Om vi regner gjennomsnittlig 20 i hver barnehage eller klasse, øker antallet med over 9 000 barn og unge! Det er klart vi er stolte av dette, sier Heidi L. Neilson, daglig leder i Miljøagentene. Hun ønsker seg flere Miljøagenter i ditt fylke.

– Bli miljøagent i dag og få et og et halvt års medlemskap. Blir du miljøagent nå, varer medlemskapet ut 2008. Som medlem får du spennende miljøstoff, og du er utrustet med retten til å si ifra, lover Heidi Neilson.

Nye miljøagenter får:

* Velkomstpakke bare for miljøagenter
* Miljøagentrapporten (barnas eget medlemsblad) i posten 6 ganger i året
* Eget miljøagentkort
* Hemmelige oppdrag
* Tilbud om aktiviteter
* Bursdagshilsen
* Overraskelser

Klikk her nå – og se hvor enkelt og raskt du kan bli miljøagent! (NB! Du kan også gi medlemskap som gave!)

Klikk her for en liten prøvesmak på Miljøagentenes nettside! (Pdf-dokumet. Ikke klikkbart.)

Sjekk hele Miljøagentenes nettside her!