28.sep 2023

Hva: foredrag
Når: 28.sep, kl. 18:00
Hvor: Valdres folkemuseum

Korleis ein kan få til ein berekraftig kursendring i skogbruket?

Gjermund Andersen portrett

Velkomen til foredrag v/ Gjermund Andersen. Han presenterer sine tankar rundt korleis ein kan få til ein berekraftig kursendring i skogbruket. Andersen er dagleg leiar i Naturvernforbundet sitt skogutvalg, skogbrukar og forfattar. Mellom anna har han skrive ei lang rekkje artiklar og fleire bøker om skogbruk og naturvern. No seinast boka Nytt skogbruk!

Om denne boka kan me lesa;

«Skal vi bare fortsette som før? Lønnsomheten i skogbruket blir stadig svakere. Samfunnsbidraget fra skogbruket blir stadig mindre. Kvaliteten på trevirket fra skogen blir stadig dårligere. Vi utnytter ikke skogens klimapotensial. Skogbrukets påvirkning av naturen blir stadig mer brutal. Skal vi likevel bare øke hogstflatestørrelsen og minske hensynene til omverdenen – i et siste desperate forsøk på å opprettholde fordums storhet og inntekt? Og hvor lenge går det, før vi i ærlighetens navn må be kommende generasjoner om unnskyldning? Eller skal vi ta grep? Tenke helt nytt og drive et annerledes skogbruk? Et skogbruk som både er lønnsomt, samfunnsansvarlig og bærekraftig? Det er dette «Nytt skogbruk!» handler om: Nødvendigheten av et kursskifte for norsk skogbruk.»

Om du er skogbrukar eller berre glad i skogen er dette foredraget noko for deg!

Møt opp i Slidrehuset på Valdres Folkemuseum 28.september kl 18.00

Pris kr. 100, -. Det vert enkel servering

Arrangør er Valdresmusea as, støtta av  Verne- Vøla, Fortidsminneforeningen sitt lokal-lag i Valdres, og Valdres Naturvernforbund