Natur og Ungdom i Sør-Østerdal inviterer oss til skogseminar og skogtur 22, 23 og 24 september

Natur og Ungdom i Sør-Østerdal arrangerer skogseminar 22. og 23 september, med avsluttende tur til Hakaskallen naturreservat søndag 24. september. Våre medlemmer inviteres til å delta, både på seminardagene og på turen.

Turen til Hakaskalllen går med gratis buss. Avreise fra Søbakken Skole 10:00. Ankomst Søbakken Skole 15:00. Dette gjør at det blir ca. 3 timer på Hakaskallen med forskjellige aktiviteter som fremmer utforskerdelen i deltakerne og å sette pris på natur(skog)en. Ta med mat og drikke og gode klær og sko. Det er våte partier i området.

Nærmere informasjon om programmet på seminardagene ligger på Natur og Ungdom sin Facebook-side. https://m.facebook.com/profile.php?id=100077302270837

Det er ønskelig at de som vil delta på noen av dagene melder fra om det på forhånd, og så fort som mulig, til  Natur og ungdoms leder  Andreas Småkasin Moen på e-post: smakasin@hotmail.com eller på mobil: 48297887.