Topptrimmen 2013

Gausdal Idrettslag samarbeider med Naturvernforbundet i Gausdal om et turopplegg vi kaller TOPPTRIMMEN Kasser og postklyper er satt ut på mange flotte utsiktstopper i Gausdal Premier trekkes ut blant alle som sender inn registreringskortet! Innsendingsfrist for registreringskort: 1. NOVEMBER!

Topptrimmen som arrangeres for 16. året, er et samarbeid mellom Gausdal Idrettslag og Naturvernforbundet i Gausdal. TOPPTRIMMENhar som hensikt å få så mange som mulig ut i naturen og kulturlandskapet, både for å styrke den fysiske og den psykiske helsa. Gausdal kommune er valgt ut som FYSAK-kommune og spanderer GRATIS Topptrimkonvolutt alle som er ansatte Gausdal kommune. (Hentes på Servicetorget i Gausdal kommune)

TOPPTRIMMEN «LIGHT»

I år som i fjor er det ikke nødvendig å klare alle 10 toppene for å kunne sende inn registreringskortet. Hvis du greid minst 5 av toppene, er det tilstrekkelig til å delta i TOPPTRIMMEN LIGHT. Det blir egne uttrekkspremier for dere som deltar i TOPPTRIMMEN LIGHT. I tillegg trekker vi ut registreringskort med «fullt hus» og disse får selvfølgelig ekstra fine premier

Hvilke topper vi velger ut for sesongen 2014, er ikke bestemt i skrivende stund. Følg med her nettsidene eller på Topptrimmen på Facebook