Oppland og Hedmark blir til Innlandet – takk for samarbeidet og innsatsen!

Kjære naturvernvenner!

Naturvernforbundet i Oppland og Naturvernforbundet i Hedmark er historie. På et stiftelsesmøte 9. juni, ble fylkeslagene i Oppland og Hedmark slått sammen til Naturvernforbundet i Innlandet. De tidligere fylkesstyrene takker medlemmer, lokallag og støttespillere av alle slag for samarbeidet og innsatsen. Det har vært mange seiere å glede seg over. Naturvern nytter og vi gjør et svært viktig arbeid.

Vi håper medlemmer, lokallag, støttespillere, saksbehandlere, politikere, sympatisører og eventuelle motstandere ikke vil merke store endringen. Trolig vil et samlet fylkeslag med egen fylkessekretær gjøre oss bedre.

Naturvernforbundet Innlandet vil ønske dere alle velkommen med i det videre naturvernarbeidet. Og vi håper denne sammenslåingen vil føre til at naturvernet vil oppleve mange seire og en lys framtid.

Savner du artikler og annet stoff fra de tidligere nettsidene til Oppland og Hedmark? Ta kontakt, så skal vi prøve å finne det fram.