Hvilke vilkår gjelder for Reparasjonsgavekortet?

Det er ikke mange vilkår. Her finner du dem:

1. Varighet

Reparasjonsgavekortet er gyldig i ett år. Etter det går pengene tilbake til prosjektet «Ta vare på det du har». Ikke glem å bruke det før det utgår! Utløpsdatoen står oppført på gavekortet ditt!

2. Geografisk område

Enn så lenge kan Reparasjonsgavekortet bare brukes i Bergensområdet.

3. Reparatørene

Gavekortet kan brukes hos lokale reparatørbedrifter som ønsker å være med. De som er med akkurat nå finner du her. Du kan gjerne oppfordre din lokale reparatør til å bli med, eller vi kan gjøre det for deg. Kontakt oss på reparasjonsgavekortet@naturvernforbundet.no.

4. Gyldig én gang

Reparasjonsgavekortet kan enn så lenge bare brukes én gang og hos én reparatør.

5. Verdi

Reparasjonsgavekortets verdi står oppført enten på verdikupongen som ligger inni kortet – hvis du har et analogt/trykket gavekort. Har du et digitalt gavekort står verdien oppført på selve gavekortet.

6. Betaling

Bruk Reparasjonsgavekortet som betaling eller delbetaling for reparasjonsoppdraget. Hvis du ikke bruker opp hele verdien på reparasjonen vil reparatøren gi deg det overskytende beløpet tilbake.

7. Bruksområder

Reparasjonsgavekortet kan selvfølgelig brukes på reparasjoner, men det er også mulig å bruke gavekortet på tilpasninger, oppgaderinger, redesign og helt vanlig vedlikehold og service.

8. Ansvar

Vi Naturvernforbundet Hordaland er ansvarlige for Reparasjonsgavekortet. Får du problemer med gavekortet ditt, ikke nøl med å ta kontakt med oss, så skal vi gjøre det vi kan for å hjelpe. Kontakt oss på reparasjonsgavekortet@naturvernforbundet.no, eller kontakt prosjektleder Lena Teigland direkte (lt@naturvernforbundet.no).

Vi er imidlertid ikke ansvarlige for selve reparasjonen eller reparatørene.

9. Refusjon

Har du fått et gavekort uten mulighet til å benytte det. Ta kontakt med oss for eventuell refusjon: reparasjonsgavekortet@naturvernforbundet.no, eller kontakt prosjektleder Lena Teigland (lt@naturvernforbundet.no)

Les våre nyeste saker her