• Største klimademonstrasjon i Bergen nokon gong

• Anmelder miljøkriminalitet på Fanafjellet

Det er funnet masser med asfalt, plast og andre bygningsmaterialer i skogsveiene på Fanafjellet. Forholdet er nå anmeldt.

• Felles front mot Hordfast

Vi har gått sammen med Vestnorsk Transportarbeiderforening og Norsk Lastebileier-Forbund for å si nei til Hordfast.

• En ny tid for cruisenæringa

Vi vil gratulere Bergen by! Bystyret har bestemt seg for å begrense cruisetrafikken i byen.

• Opo reddet fra kraftutbygging

Sunnhordland Kraftlag (SKL) trekker sin søknad om å få bygge kraftverk i den vernede elva Opo i Hardanger. – En stor seier for vassdragsnaturen, mener Naturvernforbundet.

• Derfor valgte vi Bybanen

Et bredt politisk flertall har heiet den frem i 23 år. Her er grunnene.

• Begrensing av cruisetrafikken

Vi krever ytterligere begrensinger på cruisetrafikken. Verdensarvbyen Bergen må stille likt med verdensarvfjordene - kun utslippsfrie cruisebåter fra 2026!

• Bli frivillig

Våre frivillige er hjertet i organisasjonen vår. De har engasjert seg i saker som E39, bybane, vannkraftutbygging og energismarte bygg.

• Hordaland

Naturen på Lygra_av Mona Maria Løberg

Bli med på helgetur til vakre Lygra 5.-7. april!

22.03.2019

Tradisjonen tru inviterer Naturvernforbundet Hordaland til ei sosial, hyggeleg, lærerik og inspirerande helg på idylliske Lygra i Nordhordaland. Dette har vore ein knallsuksess tidlegare år, og me ser fram til triveleg samvær på koselege Lygra Gjestegard også i år! Dette er eit fint høve for både nye og gamle frivillige til å verta betre kjent - både med kvarandre og aktuelle saker, samt å læra nye triks for å vinna miljøkampar. Ikkje minst kan me lova godt selskap, god mat, underhaldning og turar i vakker kystlynghei.

Klimaopprøret 14

Største klimademonstrasjon i Bergen nokon gong

14.03.2019

Minst 3000 ungdommar fylte i dag Torgallmenningen i Bergen sentrum for å protestera mot manglande klimahandling frå politikarane. - Me er bekymra for framtida vår og krev handling, sa leiar i Hordaland Natur og Ungdom, Vilja Helle Bøuym, til NRK.