Årsmøte 2017

Torsdag 16. februar avholder vi årsmøte for 2017 på Skullerudstua. Møtet starter med en innledning om forsøpling av verdens hav og hva vi kan gjøre med problemet. Under årsmøtet får du høre mer om hva lokallaget gjorde i 2016 og hva vi planlegger for i år. Møtet er åpent for alle. Årsmøtepapirer legges ut her.

Naturvernforbundet i oslo sør avholder årsmøte torsdag 16. februar kl. 19.00 på Skullerudstua.

Møtet starter med en innledning:

Kan vi redde verdens hav fra forsøpling?

Hvordan står det til med verdens hav? Hvor kommer søppel og mikroplast i havet fra? Og hva kan vi og Norge gjøre for å redde havet?

Innledning ved Malin Jacob som er prosjektleder i Hold Norge Rent. I 2014 var hun med på en seileekspedisjon over Atlanterhavet for å lete etter svar på havets miljøtilstand.

Etter innledningen blir det pause med kaffe og winerbrød før vi avholder et kort årsmøte. Her kan du høre mer om hva Naturvernforbundet Oslo sør har hatt av aktiviteter i 2016 og hva vi planlegger av arrangementer og miljøsaker vi ønsker å jobbe med i 2017.

Her finner du papirer til årsmøtet:

inkalling, årsmelding for 2016, aktivitetsplan for 2017, regnskap 2016 med revisorerklæring og budsjett 2017. Du finner også gjeldene vedtekter.

Praktisk informasjon:
Sted: Skullerudstua, General Ruges vei 106, 0692 Oslo
Ankomst med t-bane linje 3 til Skullerud stasjon, buss nr. 76 og 70  stopper i nærheten.

Spørsmål kan rettes til Ingvild Melvær Hanssen, tlf 99 00 42 32
ingvild.melvar.hanssen@gmail.com